تاریخ انتشار:

رولبرینگ یا بلبرینگ دستگاه سنگ شکن

رولبرینگ یا بلبرینگ دستگاه سنگ شکن
برای دستگاه سنگ شکن رولبرینگ استفاده می‌شود ولی در متن بلبرینگ دستگاه سنگ شکن هم نوشته شده تا افرادی که مطلع نیستند و جستجو می‌کنند و اطلاعات درستی دست‌یابند.

خرد کردن سنگ معدن حجیم، نیاز به دستگاه پرقدرت سنگ شکن دارد. یک ماشین سخت با بلبرینگ‌های و یاتاقان‌هایی دارای استحکام بالا. که آب‌بندی بلبرینگ سنگ‌شکن هم باید ظریف انجام شده باشد. باید این ماشین سنگ شکن بتواند در موقعیت‌های سخت عملیاتی به خوبی کار کند، مقاومت کند، با دوام باشد و بلبرینگ‌های قابل اعتماد تکیه‌گاهش باشند.
بلبرینگ ماشین سنگ شکن باید تحمل فشار قدرت‌بالا را داشته باشد که معمولا از نوع بلبرینگ‌ استوانه‌ای یا همان بلبرینگ بشکه‌ای است. جنس بلبرینگ سنگ شکن معمولا از برنج است و برندهای معتبر بلبرینگ‌های دستگاه سنگ شکن در بازار ایران شناخته شده و در دسترس هستند.



دستگاه سنگ شکن از دوطرف رولبرینگ احتیاج دارد: 

بلبرینگ فک سنگ شکن در بالا
بلبرینگ فک سنگ شکن در بالا
بلبرینگ سنگ شکن فکی نیز اصطلاحا در بازار داریم.

در دستگاه سنگ شکن معدن، بلبرینگ‌های معدن جزء مقاوم‌ترین اجزای این ماشین هستند. بلبرینگ مستحکم دستگاه را پر‌بازده می‌کند. یاتاقان‌های سنگ شکن مناسب برای هر ماشین عملکرد درست از دستگاه می‌گیرند و از زود خراب شدن دستگاه جلوگیری می‌کنند. 
با هزینه‌های بالای تولید توجه به تهیه اجزای تشکیل‌دهنده هر دستگاه سنگ‌شکن شما را ضد ضربه می‌کند، ماشین سنگ‌شکن شما باید مداوم کار کند و گرفتن بازدهی مناسب از هر ماشین وظیفه مدیر تولید است. از فروشگاه بلبرینگ عمده می‌توانید هر نوع آنرا از مرکز فروش بلبرینگ تهیه کنید
انتخاب بلبرینگ سنگ ‌شکن، آب بندی آن، روانکاری، نصب و نظارت درست بر وضعیت دستگاه ما را برای برآورده کردن نیاز سازمان یاری می‌کند.
دستگاه سنگ شکن در فضای باز در حال کار است، هوا سرما گرما، رطوبت، آلودگی زیاد محیط همه عواملی هستند که این دستگاه سنگ شکن خوب باید با اینها سازگار باشد و خرابی اتفاق نیافتد. جنس رولبرینگ دستگاه سنگ شکن مهم است، برخی برنج و برخی آهن است. برای مقاومت نسبت به رطوبت و آلودگی در زیر توضیحات بیشتری خواهیم داشت.

از کجا بلبرینگ سنگ شکن بخرم

مرکز فروش بلبرینگ کارشناسانی دارد با تجربه. ایشان با سابقه طولانی در زمینه فروش رولبرینگ و کاسه‌نمد و یاتاقان در صنعت شما، مشاورتان هستند تا مقاوم‌ترین بلبرینگ سنگ شکن مناسب دستگاه خود را بخرید.
قیمت بلبرینگ سنگ شکن
در جدولی در همین مطلب رولبرینگ‌های معمول و پر مصرف دستگاه سنگ شکن را آورده‌ایم اما با اینکه تقریبا مشتری‌های متعددی داریم، با تغییرات قیمت به دلیل وارداتی بودن، قیمت رولبرینگ سنگ شکن را به‌روز می‌توانیم اعلام کنیم. ولی با توجه به اینکه مرکز فروش بلبرینگ مستقیم واردات دارد حتما قیمت مناسب رولبرینگ سنگ شکن قیمت مناسب بلبرینگ دستگاه خرد‌کن، از سمت ما به شما گفته می‌شود.

کاربرد‌ها و انواع دستگاه سنگ‌شکن

  1. دستگاه سنگ شکن معدن (دستگاه سنگ شکن معدن آهن)

  2. دستگاه سنگ‌شکن شن و ماسه

  3. دستگاه سنگ شکن صنعتی

  4. دستگاه سنگ‌شکن ماسه‌ساز

  5. دستگاه‌های کارخانه آسفالت

  6. دستگاه خرد‌کن

راهکارها برای بازدهی خوب بلبرینگ در دستگاه سنگ شکن



رولبرینگ استوانه‌ای یا بشکه‌ای یا کروی


رولبرینگ‌های استوانه‌ای استقامت خوبی در چرخش دارند و دستگاه سنگ شکن در حرکت خود باید با سنگ‌های محکم در نوار‌نقاله فشار آورد و خورد کند و این استحکام را از لوله ضخیم این رولبرینگ نیاز دارد.
معمولا در کشورمان دستگاه سنگ شکن توسط کارشناسان مکانیک ساخته می‌شود و بلبرینگ‌هایی به معمول و مشخصی هستند که در این دستگاه جایگذاری می‌شود، سایز بلبرینگ‌ها و شماره آن را در جدول زیر آورده‌ایم.
لیست قیمت به روزه بلبرینگ پرمصرف سون استار را ازینجا بردارید.


دستگاه سنگ شکن باید عملکردی طولانی مدت را مدیریت کند و برای این وظیفه باید قابلیت اتکا داشته باشد که در شرایط سخت کار ‌کند و در معرض بارهای سنگین، بارهای شوک، ارتعاش و آلاینده‌ها قرار می‌گیرند، باید از پس تک‌تک این چالش‌ها برآید. رولبرینگ‌های استوانه‌ای به دلیل ظرفیت حمل بار بالا و اصطکاک عملیاتی کم، به کاهش هزینه‌ها و افزایش عمر یاتاقان کمک می‌کنند.
نوع مهر و موم شده رولبرینگ‌های بشکه‌ای، مایع روان‌کننده را در داخل یاتاقان و آلودگی ها را بیرون نگه می دارد. این رولبرینگ‌ها همچنین می توانند نیاز به ‌آب‌بندی خارجی گران قیمت را کاهش دهند و فشار خارج از فضا را حتی از بین ببرند.
رولبرینگ ما در مرکز فروش بلبرینگ عمر مفید دستگاه سنگ شکن شما را دو برابر بیشتر می‌کند.
تمام رولبرینگ‌هایی بشکه‌ای به شما از جنس ترکیبی با فولاد می‌دهیم که از لحاظ فنی ارتقا یافته هستند و کیفیت بالایی دارند. در حرارت بالا خوب کار می‌کنند و می‌توانید عملیات سنگ شکنی را مدتی طولانی بی وقفه پیش ببرید.
مشتریان ما نتیجه تعادلی عالی بین سختی و چقرمگی را گزارش داده‌اند.‌

مزایای رولبرینگ معرفی شده توسط مرکز فروش بلبرینگ عبارتند از:
  • افزایش زمان عملیات دستگاه
  • قابلیت اطمینان بهینه‌شده
  • سطوح بهره‌وری بالاتر
  • کاهش سر و صدا در ارتعاشات دستگاه
  • مقاومت عالی در برابر سایش

محفظه‌ نگهدارنده SNL/SAF در دستگاه سنگ شکن

محفظه نگهدارنده اس ان ال که در شکل هم آمده است از وسط باز میشود و رولبرینگ در آن جایگذاری می‌شود، سوراخی برای تزریق روان‌کننده دارد تا رولبرینگ راحت حرکت کند و از آلودگی به دور باشد، در استانداردهای جهانی رولبرینگ معدنی در این محفظه قرار می‌گیرد تا در عملیات فشار و ارتعاشات، ایمن بماند و طولانی عمر کند. این محفظه نصب رولبرینگ را آسان می‌کند، باعث افزایش طول عمر دستگاه و بلبرینگ شما در نگهداری می‌شود، تعمیر را آسان می‌کند، باعث می‌شود تا در فاصله زمانی طولانی‌تری روغن‌کاری کنید و در مصرف روغن برای دستگاه سنگ شکن صرفه جویی می‌شود.
مزیت استفاده از SNL/SAF یا محفظه نگهدارنده در دستگاه سنگ شکن:
  • تحمل حفره محفظه نگهدارنده، بهینه شده و گرد بودن حفره بهبود یافته است
  • نصب و جداسازی اجزا سریع‌تر
  • کاهش هزینه‌های نگهداری دستگاه
  • انتقال حرارت در دستگاه، برای طولانی‌تر شدن عمر روان‌کننده بهبود‌ می‌یابد
  • انواع گسترده‌ای از محفظه نگهدارنده در اندازه‌های مختلف و لوازم جانبی موجود داریم


مهر‌و‌موم دستگاه سنگ شکن با seal

حالا باید از ورود گرد‌و‌غبار و رطوبت به داخل رولبرینگ جلوگیری کنیم، باید دستگاه یا محل چفت شدن شفت و SNL را کامل بپوشانیم تا مزاحمتی از فضای بیرون باعث خرابی زودهنگام دستگاه سنگ شکن نشود، چه باید کرد؟ در شکل آمده که آنرا چگونه مهر‌و‌موم می کنیم.
حالا بهترین محافظت را برای کاربردهای بسیار آلوده و مرطوب دریافت می‌کنید.
در دستگاه‌هایی که در معدن استفاده می‌شوند یا در میکسر‌های سیمان و یا سنگدانه‌ها به محافظت شدید نیاز هست. شرایط عملیاتی سخت، بسیار آلوده و مرطوب را باید اینگونه مهار کرد و بهترین بازدهی را گرفت.
این مهرو موم با seal، تضمین محافظت عالی به حذف آلودگی‌ها و آب، کاهش فواصل روغن‌کاری و افزایش عمر یاتاقان کمک می کند:
  • حذف عالی از آلاینده‌ها
  • جلوگیری جدی از ورود آب (حتی در هنگام شستشو با فشار بالا)
  • طول عمر بیشتر یاتاقان و مهر و موم معدن
  • کاهش مصرف گریس (فروش گریس برای دستگاه سنگ شکن)
  • کاهش اثرات زیست محیطی
  • سازگار با دستگاه‌های ساخته شده‌ی جدید و یا قدیمی
  • در عمل فیلینگر، حلقه پیچ‌دار، آب را از seal دور می‌کند.
  • می‌توان این مهرو موم‌ها را سفارشی تولید کرد.
  • مهر و موم O-ring‌ ساخته‌شده از لاستیک اکریلونیتریل-بوتادین (NBR)
  • با بوش یا مهره چاکنت، محفظه نگهدارنده به مونتاژ کمک می‌کند. تا شفت در حال چرخش محکم چفت شود.

کوپلینگ یا ضربه‌گیر در دستگاه سنگ شکن

برای دستگاه سنگ شکن نصب و جداسازی کوپلینگ شفت ممکن است ساعت‌ها یا حتی روز‌ها طول به طول بیانجامد! در صنعت معدن که زمان واقعاً پول است، کوپلینگ‌های با کیفیت می‌توانند زمان مورد نیاز برای اتصال شفت‌ و فلنج‌ چرخان را به شدت کاهش دهند:


  • کاهش میانگین زمان تعمیر رولبرینگ دستگاه سنگ شکن
  • عمر سرویس طولانی‌تر
  • افزایش عملکرد تجهیزات دستگاه
  • کاهش هزینه‌های نگهداری دستگاه سنگ شکن

تسمه مناسب دستگاه سنگ شکن

برای خرید تسمه دستگاه شکن هم در نظر داشته باشید که مثل همه توضیحاتی که داده شده باز باید استحکام این جزء را در ابتدا مورد بررسی قرار داد، جنس تسمه در هوای آزاد استفاده می‌شود و باید مقاوم در برابر سرما و گرما باشد، می‌توانید برای انتخاب تسمه سنگ‌شکن هم با کارشناسان ما صحبت کنید تا راهنمایی درست را انجام دهند و بهترین ها را با بازدهی بالا به شما تقدیم کنیم.

کارخانه آسفالت و دستگاه خرد‌کن یا سنگ شکن

طراحی مسیر درست انتقال نیرو در دستگاه سنگ شکن، گرفتن بازدهی درست از عملیات خرد کردن سنگ، روانکاری دستگاه همان‌قدر که سودآور است پیچیده هم هست. کارشناسان ما در مرکز فروش بلبرینگ شما را در یافتن بهترین نوع و جنس رولبرینگ سنگ شکن یاری می‌کنند کافیست عکس دستگاه را بفرستید و یا از رولبرینگ دستگاه عکس بگیرید.
ما قطعات با‌کیفیت را برای طراحی و نگهداری یک سیستم انتقال نیروی در چرخش به شما پیشنهاد می‌کنیم. قطعاتی که در دستگاه‌های چرخان میکسر یا هم‌زن در سیمان‌سازی یا سنگ شکن‌ها استفاده میشوند ازجمله مواردی هستند که در بالا درباره‌ی هر کدام توضیحات داده شد و برای کاربری بهتر دستگاه هم صحبت کردیم.
هر سازمانی که با این دستگاه‌ها سر و کار دارد به دنبال صرفه‌جویی در هزینه تعمیرات است تا از هر ساعت کاری بهترین نتیجه کار را بگیرد. تسمه، زنجیر، فولی، چرخ‌دنده، کوپلینگ، بوش و توپی، به علاوه پیچ و مهره، سیستم‌های سفت‌کننده و رولبرینگ هر کدام را بخواهید در مرکز فروش بلبرینگ برای شما تامین می‌کنیم. انتخاب هر یک برای دستگاه شما ممکن هست که انتخابی منحصر به فرد باشد، با کارشناسان فروش ما مشورت کنید.
انواع روان‌کننده و گریس نیز در مرکز موجود است تا دستگاهی با کارکردی مفید نگهداری کنید. با کاهش تعمیرات دستگاه و نگهداری درست، بازگشت سرمایه شما سریع‌تر می‌شود. صاحب هر کسب و کار در آرزوی کاهش هزینه و افزایش عملکرد در دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خویش است.‌

با کمک مهندسین مکانیک وابزار دقیق و استفاده از ابزار‌های مهندسی به‌جا مثل ماشین حساب‌های تسمه و زنجیره‌ای می توان راهکارهای دقیق و راه حل درست در کسب و کار و استفاده از ماشین سنگ شکن یافت.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription