تاریخ انتشار:

بلبرینگ skf

بلبرینگ skf

بلبرینگ SKF

شاید دو سال در صنعت ماشین‌آلات بسیار تأثیرگذار بوده است، یکی سال 1876 و دیگر سال 1907 میلادی است. این دو عدد بیانگر تولد و شکوفایی بزرگانی در دنیای ماشین‌آلات صنعتی است. در 10 دسامبر سال 1876 میلادی، سون گوستاف وینگکویست، مهندس، مخترع و صنعت‌گری به دنیا آمد تا با اختراعش دنیا را متحول و شاید مدیون خود کند.
سون یکی از پیشروان جهان در صنعت بلبرینگ است. می‌شود چرخش چرخ‌های ماشین‌ها، چرخش ماشین‌آلات صنعتی را مدیون اختراع وی دانست، اما خدمت او به دنیا به همین اختراع تأثیرگذار ختم نمی‌شود وی مؤسس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی بلبرینگ و یاتاقان، سیستم‌های روانکاوی، محصولات تعمیر و نگهداری، ابزارهای مکاترونیک، تجهیزات شبکه‌های انتقال برق و خدمات مرتبط آن‌ها است، یعنی شرکت سوئدی SKF. این شرکت در سال 1907 میلادی و در شهر یوتبری کشور سوئد پایه‌گذاری شده است، شاید اگر بخواهیم به کار بزرگ سون بیشتر دقیق شویم باید به این آمار هم اشاره‌کنیم که این همین برند SKF جز بزرگ‌ترین کارخانه‌ها تولید بلبرینگ در جهان است و مالک بیش از 108 کارخانه تولیدی و حدود 17000 مرکز پخش در 130 کشور جهان است که باز این امر این شرکت را در زمره بزرگ‌ترین شرکت‌های پخش هم قرارداده است که بالغ‌بر 43000 نفر در آن‌ها مشغول به کارهای مختلفی ازجمله توزیع، تولید و فروش اینترنتی بلبرینگ و یا فروش بلبرینگ به‌صورت سنتی هستند، برای آشنایی بیشتر با محصولات شرکت SKF می‌توانید به سایت مرکز فروش بلبرینگ مراجعه کنید.

بلبرینگ skf


بلبرینگ SKF در ایران

 شاید اگر قدیمی‌های تهران بپرسید که نام خیابان ناظم الاطباء شمارا یاد چه چیزی می‌اندازد، باکمی تعجب می‌گویند؛ بلبرینگ! شاید ناظم الاطباء و SKF دو پل و مسیر به‌سوی بلبرینگ است، شاید ناظم الاطباء که خود پزشک بود، ربط زیادی به صنعت نداشته باشد ولی امروزه نام وی جز یکی از مهم‌ترین مراکز خریدوفروش، فروشگاه بلبرینگ و توزیع بلبرینگ‌های شرکت SKF است. اگر در ریشه بلبرینگ بخواهیم کمی جستجو کنیم به دو کلمه ball و bearing برخورد خواهیم کرد که در زبان فارسی هم به همان بلبرینگ معروف است، بلبرینگ از اجزای مختلفی ازجمله؛ ساچمه، رینگ‌های داخلی و خارجی، قفسه و کاسه‌نمد تشکیل‌شده است، که البته همه بلبرینگ‌ها کاسه‌نمد ندارند و برخی دارای این قطعه هستند و اتفاقاً در مرکز فروش بلبرینگ بخش فروش کاسه‌نمد هم داریم. کار اصلی بلبرینگ این است که اصطکاک را در وسایل و اجسام مکانیکی هنگام چرخش به حداقل برساند. حال شرکت SKF  سوئد با بیش از یک قرن سابقه درخشان در این زمینه یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان درزمینهٔ تولید بلبرینگ محسوب می‌شود، حجم تولیدات این شرکت جهانی بسیار گسترده است به‌طوری‌که قطر کوچک‌ترین محصولات این شرکت تنها چند میلی‌متر و بزرگ‌ترین آن به چند متر هم می‌رسد. آن چیزی که خود این شرکت بر روی آن خیلی تأکید دارد و جز اهداف اصلی این شرکت هم محسوب می‌شود کمک به مشتریان و خریداران در جهت داشتن ماشین‌هایی با سرعت‌بالا، اصطکاک کم، روان، مقرون‌به‌صرفه و آلایندگی کم هست که بر روی این اهداف مانور ویژه‌ای هم می‌دهند و دارای چند هزار مرکز در نقاط مختلف جهان است.
محصولات و تولیدات این شرکت همان‌طور که گفته شد در بخش‌های مختلف صنعت به کار گرفته می‌شود ولی آن چیزی که این شرکت را بر سر زبان‌ها انداخته است تولید بلبرینگ‌های باکیفیت است که نکته قابل‌توجه این قضیه آن است که قیمت این بلبرینگ‌ها در تمام نقاط جهان یکسان است. 
بلبرینگ skf


تأمین بلبرینگ SKF

اکثر کارخانه‌های تولیدی دنیا به فکر کم کردن هزینه‌ها هستند و در کشورهایی که می‌توانند با هزینه کمتر کالای خود را تولید کنند، کارخانه تأسیس می‌کنند، کارخانه تولید این برند در کشورهایی چون آلمان، چین، ایتالیا، مالزی، فرانسه، آرژانتین و ... وجود دارد و تنها به دلیل آنکه روی بسته‌بندی آن‌ها Made in Sweden درج‌شده است نمی‌توان گفت که قطعه اصلی و بقیه برندهای درج‌شده فرعی و تقلبی هستند. ما در تیم فروش اینترنتی بلبرینگ در مرکز فروش بلبرینگ قادر هستند با کاتالوگ‌های این شرکت قطعات موردنیاز شما را فراهم کنند.
اما در کشور ما به خاطر مسائل همچون مشکلات واردات و تحریم‌های اقتصادی اکثر قریب به‌اتفاق این قطعات از کشور هست و ما در مرکز فروش بلبرینگ، بلبرینگ شرکت SKF خود را از کشور چین تأمین می‌کنیم و البته این نکته را هم باید یادآور شویم که تمامی قطعات تحت لیسانس خود این برند هستند و همگی در بالاترین کیفیت و درجه قراردادند و بازهم باید این نکته را یادآوری کنیم که قیمت بلبرینگ‌های تولیدشده این برند در کشورهای مختلف یکسان است. به امید روزی که بتوانیم در ایران کارخانه‌هایی به بزرگی این برند در صنعت بلبرینگ احداث کنیم تا بتوانیم برای شما هم‌وطنان عزیز و گرامی بهترینها و باکیفیت‌ها را با برند پرافتخار ایرانی در مرکز فروش بلبرینگ تأمین کنیم.
 و در آخر باید گفت که بهترین جمله برای توصیف این شرکت این است که سون گوستاف نه‌تنها باعث چرخیدن بسیاری از چرخ‌ها شد بلکه چرخش و توزیع کالا و محصول را در دنیا معنا بخشید. شرکتی که آوازه آن در سراسر دنیا پیچیده است و چرخ بیشتر کارخانه جات و ماشین‌ها و صنایع به خاطر محصولات این شرکت است که هنوز می‌چرخد. اگر شما هم دنبال محصولات این شرکت هستید و می‌خواهید این محصولات را به‌صورت اینترنتی تهیه کنید می‌توانید درخواست خود را با ما در مرکز فروش بلبرینگ در بخش فروش اینترنتی بلبرینگ یا فروش آنلاین بلبرینگ با ما در میان بگذارید.
بلبرینگ skf

>> اخبار مرتبط:

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription