تاریخ انتشار:

بلبرینگ سون استار

بلبرینگ سون استار

بلبرینگ سون استار

در بازار جهانی برند‌های مختلفی از لوازم یدکی مانند بلبرینگ‌ها وجود دارد که سون استار یکی از آنهاست. در مرکز بلبرینگ تمامی این برندها در اختیار مشتریان قرار داده می‌شود، اما به شکل خاص‌تری نمایندگی اصلی برند سون استار در اختیار مرکزبلبرینگ می‌باشد، و به سایر فروشندگان لوازم یدکی نیز نمایندگی این محصول اعطا می‌گردد.
برای دیدن لیست قیمت بلبرینگ سون استار کلیک کنید.

همه اجناس با برند بلبرینگ سون‌استار sevenstar دارای گارانتی یکساله هستند، هم اکنون این برند در فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی خودرو در هر کجای ایران در دسترس است. 

اگر شما فروشگاه لوازم مصرفی خودرو دارید و هنوز بلبرینگ و گریس از برند سون استار را ندارید با شماره 09122136592 با آقای حسینی تماس بگیرید و لیست خرید بفرستید. 

قیمت این برند بلبرینگ و کیفیتش در 4 سالی که در حال مصرف هست به عنوان کالای خوب، مورد توجه قرار‌گرفته‌است. برای انواع ماشین‌های پراید، پژو 405-206-207 ، ریو، تیبا، پیکان، آر دی، روا، آریسان، برلیانس، ماشین های دارای موتور ملی، ال 90، خاور، مگان، زانتیا، کاپرا، ون دلیکا، مزدا، نیسان و وانت‌های ایرانی همچنین برای ماشین‌های خارجی مانند انواع تویوتا، هیوندایی، ماتیز، ولوو، دوو، گالانت و همچنین بلبرینگ خودرو‌های چینی مانند جک، لیفان، جیلی همگی دارای یکسال ضمانت واقعی در دسترس هست. 

اگر احیانا، بلبرینگ سون استار مشتری شما در حال استفاده تا یکسال بعد از خریدش خراب شود ما به رایگان دوباره از همان برای شما ارسال می‌کنیم تا به مشتری خود از همان بلبرینگ بدهید و او را رضایتمند نگاه دارید.

بلبرینگ سون استار


در حال حاضر نمونه‌های تقلبی در بازار زیاد دیده می‌شود و بسیاری از خریداران به دنبال راهی برای تشخیص نمونه اصل از تقلبی هستند، مثلا بلبرینگ SKF تقلبی، خیلی از خریداران یا حتی فروشندگان به دنبال روش تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی هستند، اما چه راهی بهتر از خرید از یک فروشگاه معتبر مانند مرکزبلبرینگ که علاوه بر ارائه بلبرینگ اصل از هر برندی مانند بلبرینگ سون استار، بلبرینگ KOYO، بلبرینگ SNR، بلبرینگ SKF و ... آنها را همراه با ضمانت نامه ارائه می دهد.

فروشگاه معتبر و مشاورین متخصص و با تجربه همه در کنار هم به شما در انتخاب نوع و برند بلبرینگ مناسب کمک خواهند کرد.
از طریق راه‌های ارتباطی ما با یک تماس از راهنمایی‌های مشاوران مرکز بلبرینگ استفاده کنید و بهترین مارک بلبرینگ را مانند بهترین مارک بلبرینگ پراید یا هر خودرو و وسیله دیگر انتخاب نمایید.

برند سون استار محصولات خوب و درجه یکی را روانه بازار کرده شاید گفتن اینکه کدام برند بهترین مارک بلبرینگ ایران است درست نباشد به دلیل اینکه خریدار بلبرینگ باید بداند چه نوع بلبرینگ و چه جنسی را می‌خواهد و در عین حال برای چه چیزی؟!
بلبرینگ‌های خودرو با بلبرینگ‌های قطعات صنعتی در سایز، اندازه، نوع و شماره فنی گاه متفاوت هستند، برای اطلاعات بیشتر در مورد اندازه بلبرینگ‌ها اندازه‌گیری بلبرینگ و جدول ابعاد بلبرینگ را ببینید، بنابراین در هنگام خرید باید مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.
تنها با یک تماس با شما همراه خواهیم بود تا بهترین و درست‌ترین انتخاب را داشته باشید.

بلبرینگ سون استار

>> اخبار مرتبط:
نظرات
ثبت نظر جدید
  • سعید  اکبری
    سعید اکبری
    خدایی بلبرینگ خوبی بود تقریبا دو سال هست روی ماشین دارمش
    1401/03/28 17:00
    • معصومه خاکزاد
      معصومه خاکزاد
      خدا رو شکر راضی بودین 😃
      1401/03/28 17:01
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription