تاریخ انتشار:

قیمت بلبرینگ توربین دندانپزشکی

قیمت بلبرینگ توربین دندانپزشکی
بلبرینگ هندپیس دندانپزشکی یکی از مهمترین ابزارها در بین ابزارهای روزمره است که توسط یک دندانپزشک استفاده می‌شود. با این وجود هندپیس دندان خطر بالقوه آلودگی را ایجاد می‌کند. برای به حداقل رساندن خطرات ناشی از آلودگی متقابل و همچنین اطمینان از قابلیت و طول عمر هندپیس‌های دندانی، این ابزارها بارها و بارها در آب جوش و ضد عفونی کننده‌ها استریل می‌شوند و پس از هر بار استفاده در اتوکلاو قرار می‌گیرند. در سال‌های اخیر، آگاهی بیشتر در بین بیماران و دندانپزشکان در مورد آلودگی متقابل، گرایشی را برای استفاده از محلول‌های قلیایی برای تمیز کردن و استریل کردن این قسمتها آغاز کرده است. با این حال، این روش‌های بسیار استریل کننده می‌توانند باعث خوردگی در بلبرینگ‌ها شوند، که در نتیجه می‌تواند منجر به عملکرد کمتر هندپیس‌های دندان شود. یاتاقان خورده باعث افزایش لرزش و صداهای غیرطبیعی در هندپیس‌های دندانی می‌شود و در نهایت باعث نقایصی مانند کاهش دور در دقیقه و کاهش سرعت خواهد شد.

بلبرینگ توربین دندانپزشکی

  • فروش بلبرینگ توربین دندانپزشکی:

  • ارائه یاتاقان‌های دارای 10 برابر مقاومت در برابر خوردگی بیشتر از یاتاقان‌های معمولی ساخته شده از فولاد ضد زنگ SUS440C توسط مرکز فروش بلبرینگ، یاتاقان‌های NSK با سرعت حیرت انگیز 400000 دور در دقیقه با حداقل لرزش در هندپیس دندان، یک چرخش بسیار دقیق را برای ارائه درمان‌های دندانپزشکی ایمن و راحت ارائه می‌دهند. 
*فروشگاه اینترنتی بلبرینگ مرکز، عرضه کننده انواع بلبرینگ صنعتی، رولبرینگ، تسمه، زنجیر کابل، ریل و واگن و هر نوع بلبرینگ مورد نیاز شما را از هر برند و هرجایی که بخواهید، وارد خواهد کرد تماس با شماره‌های: 02133962205 و 02133962206.

*دانلود لیست قیمت برند سون استار فروشگاه هفت : فایل pdf

  • تعویض بلبرینگ توربین دندانپزشکی:

  • در سال‌های اخیر، به دلیل بهبود عملکرد توربین‌های دندانپزشکی، نیاز به تعویض بلبرینگ‌های قدیمی و جایگیزینی آن با بلبرینگ‌های جدید بسیار زیاد شده است. و تولیدکنندگان بلبرینگ همچنان به توسعه فن آوری‌های مختلف با تمرکز بر:
  1. چرخش با سرعت بسیار بالا
  2. عمر طولانی (عمر نورد، مقاومت در برابر اتوکلاو و مقاومت در برابر خوردگی)
  3. کم صدا بودن
  4. لرزش کم
  5. و ایمنی از طریق کنترل دقیق کیفیت و استفاده از فن آوری‌های با دقت بالا و فن آوری‌های تولید بلبرینگ توجه بیشتری نشان می‌دهند.
بلبرینگ استیل ضدزنگ ES1 امکان بهبود چشمگیر عمر یاتاقان‌ها و اطمینان از آب بندی بسیار موثر و بدون آلودگی را فراهم کرده است. استفاده از ES1 باعث بهبود مواد تشکیل دهنده یاتاقان شده است و در نتیجه، مقاومت در برابر خوردگی بلبرینگ نسبت به بلبرینگ‌های فولاد ضد زنگ معمولی SUS440C بسیار بهتر است.
نتیجه تأیید الکتریکی و شیمیایی اندازه گیری قطبش آندی ما تأیید می‌کند که چگالی جریان (میزان خوردگی) در محدوده حالت غیرفعال بلبرینگ ES1 حدود یک دهم کمتر از یاتاقان‌های فولاد ضد زنگ معمولی است، که ثابت می‌کند ES1 مقاومت به خوردگی بالاتری دارد.

بلبرینگ توربین دندانپزشکی

  • نحوه روغن کاری بلبرینگ توربین دندانپزشکی:

  • هدف از این مطالعه شناسایی ماهیت و دلایل خرابی در بلبرینگ‌های هندپیس دندانی و در نتیجه ارائه راهنمایی برای رسیدگی بالینی برای طول عمر سرویس می‌باشد.
    در این تحقیق یاتاقان‌های 36 مجموعه توربین برای بازرسی بصری برداشته شده، با استفاده از دوربین دیجیتال مستند شده و با استفاده از میکروسکوپ الکترونی، مورد بررسی قرار گرفت.
    نتایج به دست آمده نشان داد، برای قسمت‌های فلزی مونتاژ بلبرینگ، نقص مشاهده شده عمدتاً سایش ناشی از بار در حال اجرا و خوردگی است. این حالت به صورت خراش و نوارهای محیطی تغییر رنگ یافته روی توپ‌ها و سطوح فرسوده‌ای بود که در اطراف محیط رینگ امتداد داشت.آسیب قفس از جمله ترک خوردگی، شکستگی، سایش سطح، در درجات مختلف، در هر توربین خراب رخ داده است.

  • نتیجه گیری:

  • حالت‌های خرابی بلبرینگ دندانی مشخص شده است. اثرات تجمعی آسیب ناشی از خوردگی و عوامل مکانیکی منجر به زوال هندپیس می‌شود. مشخص شد که قفس در برابر آسیب بسیار آسیب پذیر است و این ممکن است محدودیت اصلی در طول عمر بلبرینگ باشد.
    اتوكلاو كردن ممكن است به آن كمك كند، همانطور كه در صورت عدم وجود روغن كاري مناسب باعث خوردگي مي شود، اما به نظر مي رسد كه اين در مقايسه با اثرات سو عدم رعایت دستورالعمل‌های استفاده و ضدعفونی کردن هیچ توجیهی ندارد.

    بلبرینگ توربین دندانپزشکی

  • تاثیرات استفاده بالینی بر خرابی بلبرینگ:

  • هندپیس‌های دندانپزشکی توربین هوا از زمان معرفی آنها در دهه 1950، که بلبرینگ‌های با سرعت بالا یک جز critical مهم هستند، به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگرچه بلبرینگ‌های دندانپزشکی در حال حاضر شهرت بسیار خوبی در سرعت بالا و عملکرد نرم دارند، که از استاندارد ISO P42 یا بیشتر برخوردار هستند، اما 3 بحث و جدال قابل توجه در مورد اثر استفاده بالینی بر خرابی بلبرینگ ایجاد شده است.
    چند نکته اصلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود:
  1. اگرچه قطعات فلزی (از جمله ساچمه‌ها و حلقه‌ها) به اصطلاح از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند، اما اگر دائما درون اتوكلاو قرار بگیرند، كه در بسیاری از كشورها اجباری است، توپ‌ها و رینگ ممكن است دچار خوردگی شوند. که باعث کاهش سرعت و افزایش لرزش و صدا می‌شود.
  2. در هنگام استفاده از قطعت دندانپزشکی بلبرینگ‌های توربین دندانپزشکی  یک در یک حالت بارگیری پیچیده یعنی ترکیبی از بارهای محوری و شعاعی - اما با تغییر مداوم  قرار می‌گیرند. 
  3. غیر قسمت فلزی یاتاقان، قفس، ممکن است به دلیل گرم شدن و سایش مکرر در استفاده، دچار تخریب شود، در نتیجه باعث تیره شدن (نشانه تغییر شیمیایی)، شکنندگی و شکستگی شود.
  4. بنابراین نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که خرابی بلبرینگ در عمل تحت تأثیر سایش و خوردگی خواهد بود.

    بلبرینگ توربین دندانپزشکی
 اگرچه مطالعات قبلی، هم در شبیه سازی شده و هم در عمل، نشان داده‌اند که الگوهای استفاده بالینی بر عملکرد بلبرینگ تأثیر می‌گذارد. توجه به استفاده از گریس مناسب برای روغن کاری بلبرینگ توربین دندانپزشکی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد، یک مرکز فروش بلبرینگ مطمئن می‌تواند در تامین و تعویض قطعات همراه شما باشد. 

*فروشگاه اینترنتی بلبرینگ مرکز، عرضه کننده انواع بلبرینگ صنعتی، رولبرینگ، تسمه، زنجیر کابل، ریل و واگن و هر نوع بلبرینگ مورد نیاز شما را از هر برند و هرجایی که بخواهید، وارد خواهد کرد تماس با شماره‌های: 02133962205 و 02133962206.
*دانلود لیست قیمت برند سون استار فروشگاه هفت : فایل pdf
>> اخبار مرتبط:

نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription