تاریخ انتشار:

بلبرینگ سون استار در نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

بلبرینگ سون استار در نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان
صنایع وابسته به خودروسازی یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد ایران به‌‌شمار می‌رود. به‌همین دلیل نمایشگاه‌های تخصصی مربوط به خودروسازی همواره بسیار پر رونق برگزار می‌شود‌. امسال نیز مانند سال‌های گذشته نمایشگاه تخصصی قطعه‌سازان خودرو با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه‌های محتلف تولید و فروش قطعات خودرو در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان از تاریخ ۳۱ الی ۳ تیرماه ۱۴۰۲ به مدت چهار روز  برگزار شد. در این رویداد متخصصان حوزه خودرو و علاقه‌مندان به این صنایع شرکت داشتند و از جدیدترین دستاوردها و تولیدات برندهای مختلف باخبر شدند. در‌ این نمایشگاه صاحبان کسب‌وکار از استان‌های مختلفی مانند اصفهان، تهران، مازندران، خراسان رضوی، همدان، البرز و… حضور داشتند. حدود ۵۵ درصد از شرکت‌کنندگان از استان‌های دیگر‌ و مابقی فعالین از شرکت‌های موجود در استان اصفهان بودند.

موقعیت جغرافیایی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان در گذشته در مکان قبلی نمایشگاه بین‌المللی واقع در پل شهرستان برگزار میشد. اما در چند سال گذشته به مکان جدید نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به‌ آدرس کمربندی شرق، منطقه روشن دشت منتقل شده است. این نمایشگاه با ساختمانی مجهز و بزرگ و بالغ بر ۸۵۰۰ متر فضا به بهترین شکل ممکن توانست رویداد سالانه صنایع وابسته به خودرو در اصفهان را در خود جای دهد. مکان نمایشگاه به‌دلیل وسعت زیاد و در نظر گرفتن امکانات کافی با مشکلاتی مانند جای پارک روبرو نبود.  با‌وجود آنکه ساختمان نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در خارج از شهر قرار دارد، اما دسترسی به آن بسیار آسان است. همین سهولت دسترسی یکی از دلایل حضور چشمگیر فعالان اقتصادی و مردم عادی از شهرهای مختلف مانند کاشان، کازرون، شاهین شهر، نطنز، نایین، زرین شهر، فریدونشهر،‌ گلپایگان در این نمایشگاه بود.

شرکت کنندگان در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

یکی از مهم‌ترین صنایع فعال در اقتصاد در ایران، خودروسازی و شرکت‌‌های وابسته به آن است‌. به‌همین‌دلیل نمایشگاه قطعات خودرو در اصفهان از مهم‌ترین رویدادهای این صنعت به‌حساب می‌آید. چنانکه بیشتر فعالین این حوزه و مدیران کسب‌وکارهای مرتبط تلاش دارند تا با نیروهای زبده خود در این رویداد شرکت کنند. در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودروی اصفهان صنایع شرکت‌های فروش بلبرینگ ماشینی ضمانت دار، قطعات موتور، بازرگانی و خدمات پس از فروش، قطعات و مجموعه‌های خودرو، نشریات تخصصی صنعت خودرو، فروشگاه تامین بلبرینگ صنعتی کارخانجات، لوازم تزئیناتی خودرو و سایر شرکت‌های وابسته مشارکت داشتند. شرکت سون استار نیز که به‌صورت حضوری و هم در فروشگاه آنلاین بلبرینگ خود به فروش بلبرینگ مشغول است در این نمایشگاه شرکت کرده بود. برخی از برندهایی دیگری که در این رویداد حضور داشتند عبارتند از: 
گروه صنعتی عظام
سایپا یدک
GISP
ایران دلکو
سون استار
سپاهان باتری
رما پویا
کویر زواره
فرابرد پارت یدک
هلدینگ سپاهان
فدک قطعه ثنا
توکل پارت
سینا پارت

غرفه داران نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودروی اصفهان، برندها و قطعه‌سازان بسیاری شرکت کرده بودند. به‌دلیل استقبال از این رویداد، غرفه‌های موجود در آن تنوع بالایی داشت و راه را برای تعامل و همکاری‌ بیشتر فعالان این عرصه باز کرده بود. برخی از غرفه‌های فعالی که در این نمایشگاه حضور داشتند عبارتند از: غرفه قطعات و مجموعه‌های خودرو، غرفه ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، غرفه تحقیقات و طراحی مهندسی،‌ غرفه اتوسرویس، غرفه مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، غرفه برای بخش بازرگانی و خدمات پس از فروش، غرفه برای بخش لوازم تزئیناتی خودرو، غرفه برای بخش تعمیر‌ و نگهداری خودرو، غرفه برای بخش محصولات پاک‌کننده خودرو، غرفه برای بخش نشریات تخصصی صنعت خودرو. در این غرفه‌ها نیروهای زبده شرکت‌ها با بازدیدکنندگان به گفتگو می‌پرداختند و دستاوردهای جدید سازمان خود را معرفی می‌کردند.

هدف از برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

با توجه به نامگذاری امسال به نام «مهار تورم و رشد تولید»، نوزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان با هدف معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های تولیدکننده قطعان شروع به کار کرد. حضور فعالان حوزه مربوط به خودروسازی در این رویداد، محیطی برای آشنایی و فرصتی برای شرکت‌های نوپا و صنعتگران خلاق فراهم کرده بود تا با بزرگان این عرصه به گفتگو بپردازند. 
برگزاری نمایشگاه‌های اینچنینی موجب می‌شود که شرکت‌های وارد کننده و سازنده قطعات خودرو، اخرین محصولات خود را به مشتری‌هایشان معرفی کنند. به‌طور کلی در فضای کسب‌وکار سنتی ایران اغلب خریداران عمده، محصولات مورد نیاز خود را به‌صورت حضوری خریداری می‌کنند. به‌همین دلیل شرکت در نمایشگاه‌ها و رویدادها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مشتریان جدیدی پیدا کنند.


حضور شرکت سون استار در نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان

شرکت سون استار که در زمینه عرضه و فروش بلبرینگ و رولبرینگ‌های ماشینی و صنعتی، کشاورزی، راهسازی و تسمه فعالیت می‌کند با هدف معرفی محصولات و همچنین آشنایی با دستاوردهای شرکت‌های دیگر در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو در اصفهان شرکت کرد. این شرکت با توجه به تعهد خود به فروش کالای با کیفیت، بلبرینگ و گریس‌ سون استار را به کارخانه‌ای در چین سفارش می‌دهد. شرکت سون استار، کارخانه‌ چینی را ملزم به رعایت استانداردهای خود نموده است. به‌همین دلیل تمامی بلیرینگ‌های سون استار دارای ضمانت یکساله هستند و خریداران در صورت بروز مشکل تا یک سال امکان تعویض‌ قطعات را دارند. هدف این شرکت از حضور در نمایشگاه‌های قطعات خودرو، برقراری ارتباط با صنایعی است که به خرید عمده بلبرینگ نیاز دارند. مدیران سون استار با شرکت در رویدادهای مختلف بلبرینگ دارای یکسال ضمانت سون استار را به شرکت‌های معتبر معرفی کند. سون استار همچنین علاقه‌مند است که از طریق گفتگو با خریداران محصولات خود از مشکلات احتمالی قطعات باخبر شود و آن‌ها را رفع کند. برخی از محصولات مهم سون استار عبارتند از:
بلبرینگ تایم سراتو، النترا، هیوندا، کوپه، توسان
بلبرینگ تایم جک J3، میتسوبیشی، پروتون
بلبرینگ چرخ جلو سراتو، چانگان CS35
بلبرینگ چرخ جلو ورنا، s3 &JAK j3   ، آوانته
توپی چرخ عقب سانتافه
کلاچ کاپرا و مزدا کارا با هزار خاری دار
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription