تاریخ انتشار:

خرید بلبرینگ ارزان قیمت

خرید بلبرینگ ارزان قیمت
برخی از افراد وقتی می‌خواهند قطعات معیوب خودرو را تعویض کنند به سراغ لوازم یدکی ارزان‌ قیمت می‌روند. این تصمیم شاید در ابتدا موجب شود تا هزینه کمتری را پرداخت کنید، اما در بلند مدت به‌ ضرر شما خواهد بود. به‌طور مثال، خرید بلبرینگ ارزان قیمت از یک بلبرینگ فروشی در تهران ممکن است منجر به هزینه اضافه شود؛ چراکه این محصول به‌دلیل کیفیت پایین آلیاژ، بسیار زودتر از موعد مقرر خراب می‌شود. اینجاست که باید دوباره هزینه بپردازید و یک بلبرینگ جدید خریداری کنید.
حال سوال این است که بلبرینگ ارزان قیمت چگونه ساخته می‌شود. اکثر بلبرینگ‌هایی که در ایران وجود دارند توسط شرکت‌های ایرانی به کارخانجات چینی سفارش داده شده است. برخی از برندهای ایرانی از این کارخانه‌ها می‌خواهند که به‌جای فولاد از آلیاژهای ارزان قیمت استفاده کنند. به‌همین دلیل، بلبرینگ‌های ارزان دارای استحکام بسیار پایینی هستند و دوام کافی ندارند.

هزینه‌های تعمیر ماشین خراب شده 

یکی از دغدغه‌های مهم مالکان خودرو، هزینه تعمیرات ماشین است که باید به تعمیرکار خودرو پرداخت شود. تصور کنید که بلبرینگ ارزان قیمتی را خریداری کرده‌اید و اکنون زودتر از موعد مقرر خراب شده است و باید آن‌را تعویض کنید. در‌ این هنگام باید هزینه تعویض را به تعمیرکار پرداخت کنید که گاهی اوقات از قیمت بلبرینگ نیز بالاتر می‌رود.
از طرفی دیگر، اگر در هنگام خرید بلبرینگ از بازار لوازم یدکی تهران به سراغ محصولات ارزان‌ قیمت بروید، بعد از چند ماه دوباره باید این هزینه‌ها را پرداخت کنید. در برخی اوقات هزینه تعویض گاهی آنقدر زیاد می‌شود که افراد باید بخش زیادی از درآمد خود را برای این تعمیرات بپردازند.

دستمزد تعویض بلبرینگ چرخ (مکانیک خودرو)

وقتی خودرو را برای تعمیر می‌برید علاوه‌بر خرید لوازم یدکی مانند بلبرینگ باید دستمزد مکانیک را نیز پرداخت کنید. دستمزد مکانیک خودرو به عوامل مختلفی مانند میزان خرابی قطعات و انصاف تعمیرکار بستگی دارد. 
به‌طور مثال، در زمان خرابی بلبرینگ دیسک و صفحه ممکن است فقط بلبرینگ خراب شده باشد و به تعویض دیسک و صفحه نیاز نداشته باشید. اما تعمیرکار خودرو به تعویض‌ همزمان دیسک و صفحه و بلبرینگ اقدام می‌کند. این موضوع هزینه هنگفتی را برای مالک خودرو بودجود می‌آورد. بنابراین مهم است که از فروشگاه اینترنتی بلبرینگ یک محصول خوب و باکیفیت بخرید تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود.
بلبرینگ ارزان قیمت با کیفیت

آلیاژ تشکیل دهنده بلبرینگ خودرو

در داخل خودرو بلبرینگ‌های زیادی مانند بلبرینگ چرخ، بلبرینگ دیسک و صفحه، بلبرینگ دینام و… وجود دارد. این بلبرینگ‌ها از آلیاژ مختلفی ساخته می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:
  • فولاد کربن
    فلزی ارزان‌ قیمت محسوب می‌شود و توانایی سرعت بالا را ندارد. این فلز همچنین دارای انعطاف پذیری کم و نقطه ذوب پایینی است.
  • فولاد کروم
    این آلیاژ ظرفیت بار بالایی دارد و مقرون‌به‌صرفه است که آن را به فلزی محبوب در ساخت بلبرینگ تبدیل کرده است‌.
  • فولاد ضد زنگ
    مقاومت بالایی دارد و بسیار بادوام است‌. این ماده در مقابل خوردگی و مواد شیمیایی مقاوم است، اما قیمت بالایی دارد.

ایران کشور تولیدکننده بلبرینگ یا واردکننده

بلبرینگ‌ از محصولاتی است که در سراسر جهان از جمله ایران کاربرد فراوانی دارد از‌این‌رو، جزو قطعات پرمصرف محسوب می‌شود. در ایران کارخانجات محدودی وجود دارند که به تولید بلبرینگ می‌پردازند. بیشتر بلبرینگ مورد استفاده در ایران در کشور چین تولید می‌شود.
تولید این محصولات در چین بدین گونه‌ است که مدیران شرکت‌ها در ایران، قطعات موردنیاز و مشخصات آن‌را در اختیار چینی‌ها قرار می‌دهند. آن‌ها باتوجه به سفارش مشتری، قطعه موردنظر را تولید می‌کنند. در‌ اینجا تفاوت مرکز فروش بلبرینگ که بلبرینگ سون استار را عرضه می‌کند با دیگر برندها مشخص می‌شود.
مرکز فروش بلبرینگ، با ایجاد واحد کنترل کیفیت، تمامی محصولات و بلبرینگ‌های تولیده شده در کارخانه چینی اش را، مورد سنجش قرار می‌دهد. چراکه معمولا کالاهای تولیدی توسط چینی‌ها، کنترل کیفیت درستی از سمت بازرگانان و تجار ایرانی، نمی‌شوند و خود سفارش‌دهنده (وارد کننده) باید نسبت به این موضوع حساس باشد و از آنها بخواهد تا محصولی باکیفیت بالا و مواد اولیه خوب، تولید کنند.(معمولا اینطور سفارشات گرانتر می شود و البته بادوام تر)

قیمت بلبرینگ دارای ضمانت یکساله

بلبرینگ‌هایی که در مرکز فروش عمده بلبرینگ عرضه می‌شوند از کیفیت بسیار زیادی برخوردار هستند و تمامی‌ آن‌ها کنترل کیفی می‌شوند. این محصولات که تحت نام بلبرینگ سون استار در بازار موجود است با ضمانت یکساله واقعی به‌‌فروش می‌رسد. 
در صورت خرابی بلبرینگ کافی است که داغی بلبرینگی که زیر یکسال خراب شده را به فروشنده ما بدهید و بلبرینگ نو تحویل بگیرید. فروشگاه مرکزی بلبرینگ از کیفیت محصولات خود مطمئن است و آن‌را به‌طور کامل تا یکسال ضمانت می‌کند‌. برای مشاهده لیست قیمت بلبرینگ سون استار روی لینک کلیک کنید.
بلبرینگ ارزان و با کیفیت سون استار

خرید بلبرینگ سون استار

بلبرینگ در اجزای مختلف خودرو استفاده می‌شود و از این لحاظ جزو محصولات پرکاربرد به‌حساب می‌آید. در زمان خرید نباید به‌دنبال بلبرینگ ارزان قیمت باشید، چراکه خرید این محصول می‌تواند هزینه‌های اضافی را در مدت کوتاه به شما تحمیل کند.
مرکز فروش بلبرینگ با ارائه بلبرینگ‌های باکیفیت و با مدیریت آقای سامان حسینی، محصولات مختلفی مانند بلبرینگ skf، رولبرینگ، بلبرینگ چرخ جلو و… را با ضمانت نامه یکساله به‌فروش می‌رساند.
اگر قصد دارید برای خرید یاتاقان اقدام کنید علاوه‌بر سایت فروشگاه مرکزی بلبرینگ می‌توانید با شماره تلفن همراه 09122136592 و یا شماره ثابت  02133957738 تماس بگیرید. مشاوران این فروشگاه به ارائه راهنمایی‌های مورد نیاز به شما کمک می‌کنند تا محصولات موردنظرتان را خریداری کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription