تاریخ انتشار:

بلبرینگ کلاچ پراید

بلبرینگ کلاچ پراید
بلبرینگ‌ها در قسمت‌های مختلفی از وسایل نقلیه استفاده می‌شوند و هدف آن‌ها بهبود حرکت و عملکرد خودرو است. بلبرینگ کلاچ پراید جزوی کوچک اما حیاتی در این خودرو است که امکان تعویض دنده را برای راننده فراهم می‌کند. مرکز فروش بلبرینگ این قطعه مهم را همراه با گارانتی و با ضمانت یکساله به‌فروش می‌رساند، برای خرید و استعلام قیمت با شماره 09122136592 تماس بگیرید.

بلبرینگ کلاچ پراید چیست؟

پراید خودرویی است که بسیاری از ایرانیان از آن استفاده می‌کنند به‌همین‌ دلیل، افراد زیادی در فروشگاه اینترنتی بلبرینگ به‌دنبال خرید قطعات مختلف این خودرو از جمله بلبرینگ کلاچ پراید هستند. بلبرینگ کلاچ بخش مهمی از سیستم کلاچ خودرو است که در هنگام فشار دادن پدال کلاچ وارد عمل می‌شود.
این بلبرینگ با جداسازی دیسک و صفحه کلاچ، امکان تعویض دنده را فراهم می‌‌سازد. این قطعه بسیار مهم در بلبرینگ همواره در معرض آسیب‌دیدگی و خرابی قرار دارد. بنابراین، مهم است که دائما مورد بررسی قرار بگیرد و در زمان مناسب چک شود.

چرا بلبرینگ کلاچ پراید خراب می‌شود؟

خرابی بلبرینگ کلاچ پراید به‌دلایل مختلفی رخ دهد که برخی از آن‌ها را می‌توانید با نگهداری منظم، نصب صحیح، رانندگی آگاهانه و بااحتیاط پیشگیری کنید. از مهم‌ترین دلایلی که افرادی برای خرابی بلبرینگ و‌ خرید قطعه جدید به فروشگاه مرکزی بلبرینگ مراجعه می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
سایش و پارگی معمولی؛ با گذشت زمان و حرکت مداوم کلاچ، بلبرینگ دچار سایش می‌شود. این اتفاق کاملا طبیعی است و بعد از گذشت مدت زمان طولانی رخ می‌دهد.
نصب نادرست: اگر بلبرینگ کلاچ در هنگام مونتاژ سیستم کلاچ به درستی نصب نشود به خرابی زودرس منجر می‌‌شود.
مسافت پیموده شده زیاد: اجزای کلاچ از جمله بلبرینگ ممکن است با پیمودن مسافت طولانی، سریعتر فرسوده شوند.
عادات رانندگی: رانندگی نادرست مانند تعویض مکرر دنده می‌تواند به سایش زودرس و خرابی بلبرینگ کلاچ پراید منجر شود.
رطوبت: بلبرینگ در اثر رطوبت وارد شده به محفظه کلاچ آسیب می‌بیند و نیاز به تعویض دارد.

بلبرینگ کلاچ خراب شده
علائم خرابی بلبرینگ کلاچ پراید چیست؟

بلبرینگ کلاچ پراید در صورت خراب شدن به کلاچ آسیب می‌رساند بنابراین، مهم است که با علائم خرابی این قطعه آشنا شوید تا در صورت بروز سریعا آن‌را تعویض کنید. بلبرینگ کلاچی که خراب شده باشد علائمی از خود بروز می‌دهد که برخی از مهم‌ترین‌ آن‌ها عبارتند از:
  1. صداهای غیرمعمول
    زمان فشردن کلاچ اگر با صداهای ناهنجاری مانند صدای ساییدن و جیر جیر روبرو شدید به معنی آن است که بلبرینگ کلاچ مشکل دارد.
  2. مشکل در تعویض دنده
    اگر هنگام تلاش برای تعویض دنده با مشکل یا مقاومت مواجه می‌شوید نشانه‌ای از وجود مشکلات در بلبرینگ کلاچ است.
  3. لرزش
    لرزش یا احساس تکان خوردن در هنگام استفاده از کلاچ می‌تواند نشان دهنده مشکل در بلبرینگ باشد.
  4. احساس تغییر در پدال کلاچ
    اگر‌ حس می‌کنید کلاچ دچار تغییراتی مانند افزایش سفتی یا نرمی شده است احتمال خرابی بلبرینگ کلاچ وجود دارد.
  5. بوی سوختگی
    بوی سوختگی در حین کار با کلاچ می‌تواند نشان دهنده اصطکاک بیش از حد به دلیل خرابی بلبرینگ باشد.

راهنمای خرید بلبرینگ کلاچ پراید 

خرید بلبرینگ کلاچ باید با دقت بسیاری انجام شود تا قطعه‌ای مناسب و باکیفیت به دست شما برسد و برای مدت طولانی برایتان کار کند. وقتی به مغازه بلبرینگ فروشی در تهران مراجعه می‌کنید بهتر است عواملی که در‌ ادامه به آن اشاره می‌کنیم را درنظر بگیرید:
سازگاری: مطمئن شوید که بلبرینگ کلاچ با مدل پراید شما سازگار است. برای اطمینان دفترچه راهنمای وسیله نقلیه خود را بررسی کنید یا با یک تامین کننده آگاه مانند مشاوران فروشگاه اینترنتی بلبرینگ مشورت کنید.
کیفیت: بلبرینگ کلاچ با کیفیت بالا را از برندها و تامین کنندگان معتبر مانند شرکت بلبرینگ سون استار خریداری کنید. یاتاقان‌های باکیفیت بیشتر در برابر فشار استفاده منظم مقاومت می‌کنند و دوام بهتری دارند. برای مشاهده لیست قیمت بلبرینگ سون استار کلیک کنید. 
جنس: بلبرینگ‌های کلاچ معمولا از پلاستیک و فلز ساخته می‌شوند. مواد مورد استفاده برای ساخت این بلبرینگ‌ها باید کیفیت بالایی داشته باشند.
شهرت برند: برندی را انتخاب کنید که شهرت خوبی در عرضه بلبرینگ‌ها دارد. 
گارانتی: بررسی کنید که بلبرینگ کلاچ دارای گارانتی است یا خیر. لازم به ذکر است که تمامی بلبرینگ‌های مرکز فروش بلبرینگ با ضمانت یکساله به فروش می‌رسند. 
خرید از تامین کنندگان معتبر: از فروشگاه‌های معتبری مانند فروشگاه مرکزی بلبرینگ که محصولاتی باکیفیت و همراه با ضمانت نامه عرضه می‌کند خرید کنید.
قیمت بلبرینگ کلاچ پراید در بازار تهران

قیمت خرید بلبرینگ کلاچ پراید

یکی از دغدغه‌های افرادی که برای خرید بلبرینگ از بازار لوازم یدکی تهران مراجعه می‌کنند قیمت بلبرینگ کلاچ پراید است. قیمت این محصول تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند برند، تامین‌کننده، جنس ‌محصول و حتی قیمت دلار قرار‌ دارد. 
بسیاری از بلبرینگ‌های موجود در بازار ایران از جمله بلبرینگ skf از کشور چین وارد می‌شود. بنابراین، قیمت ین و دلار و درهم یکی از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت بلبرینگ کلاچ پراید محسوب می‌شود.
یادتان باشد خرید بلبرینگ ارزان قیمت نباید اولویت شما باشد، چراکه در  آینده هزینه اضافی برایتان به‌همراه دارد. باتوجه به موارد گفته شده نمی‌توان برای این بلبرینگ یک قیمت ثابت بیان کرد. شما می‌توانید برای استعلام قیمت با شماره تلفن‌  09122136592 تماس بگیرید.

خرید بلبرینگ کلاچ پراید از ‌مرکز فروش بلبرینگ

مرکز فروش بلبرینگ، محصولات مختلفی از جمله بلبرینگ کلاچ پراید را با تضمین کیفیت و یکسال ضمانت واقعی به‌فروش می‌رساند. این فروشگاه که بلبرینگ سون استار را به‌طور انحصاری عرضه می‌کند محصولات سفارشی شما را در سریعترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند‌.
در فروشگاه اینترنتی بلبرینگ ما، کیفیت حرف اول را می‌زند، اگر محصول فروخته شده زیر یکسال خراب شود با تحویل داغی آن بدون هیچگونه مشکلی به شما بلبرینگ جدید ارائه خواهد شد. برای خرید بلبرینگ کلاچ پراید، بلبرینگ چرخ جلو و محصولات دیگر با شماره تلفن همراه 09122136592 و یا شماره ثابت  02133957738 تماس بگیرید.
نظرات
ثبت نظر جدید
هنوز نظری ثبت نشده است.
تماس با ما

PushNotificationAcceptTitle

PushNotificationAcceptDescription